Handelsbetingelser

Generelle oplysninger

Firma: [Firma Navn]
Branche: [Branche]
CVR nr.: [CVR Nummer]
Adresse: [Adresse]
Mail: [E-mail Adresse]
Telefon: [Telefonnummer]
Etableret: [Etableringsdato]

Kortgebyr

[Firma Navn] opkræver ikke gebyr på betalingskort.

På [webside] og i vores butikker kan der betales med:

[Dankort, Visa/Dankort, Mobilepay, VISA Electron, eDankort, MasterCard, Visa, JCB & Maestro]

Afhentning

Kager & Brød der bestilles på hjemmesiden, bliver afhentet i den aftalte butik på..

[Indsæt afhentningsadresser]

OBS: Vi leverer gerne fra bageriet til din gadedør. Pris afhænger af hvor vi skal levere til.

Ved levering er der ikke garanti for, at varerne leveres på valgt leveringstidspunkt, varerne leveres i tidsrummet 30 minutter før eller efter valgt leveringstidspunkt.

[Indsæt leveringspriser og -områder]

Bestillinger til dags dato

Ved bestillinger til dags dato tages der forbehold for at en bestilt vare kan være udsolgte. Hvis dette skulle ske forholder vi os retten til at substituere den bestilte vare til noget lignende.

Hvis der er noget galt med varen (reklamationsret)

Købelovens mangels regler kan finde anvendelse på varekøb.

Når du handler på [webside] har du reklamationsret. Det betyder, at har du en klage, så skal du helst samme dag eller senest dagen efter klage over den afhentede varer.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor max. to dage efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er det en lagkage, så tag et billede af problemet, gem gerne kagen.

Afbestilling af forudbetalte kager

På selve dagen: Afbestilling er ikke muligt på selve dagen, som man har bestilt kagen til. Man kan derfor ikke få et tilgodebevis eller få redunderet sin bestilling.

Dagen før: Man kan få et tilgodebevis eller få rykket ordren af kagen til en anden dato. Man kan ikke få refunderet sin betaling.

2 dage før: Man kan få et tilgodebevis eller få refunderet sine penge.

Hvad gør vi med dine personlige oplysninger (persondatapolitik)

For at du kan indgå aftale med os på [webside], har vi brug for følgende oplysninger:

  • Navn
  • Adresse
  • Telefonnummer
  • E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at sikre os, at varen gives til dig.

Personoplysningerne registreres hos [Firma Navn] og opbevares i fem år (af regnskabsmæssige årsager), hvorefter oplysningerne slettes.

Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

[Indsæt oplysninger om adgang til og håndtering af personoplysninger]

Force Majeure

Vi tager forbehold for udefrakommende problemer og ting, som vi ikke selv har kontrol over.

Fortrydelsesret

Da [Firma Navn] udelukkende leverer fødevarer, er der ingen fortrydelsesret i henhold til Forbrugeraftaleloven § 18, stk. 2, nr. 1.